全球美徳倫・Global Beauty Times

子供のこころを持つ大人と、大人のこころを持つ子供が生き抜く為の智慧

What if I were you?   もし私があなただったら・・・

Everyone has their own strengths and weaknesses, so finding job that makes use of your personality is more successful than getting a good job.


人には得手不得意手があるのだから、いい職業につくよりも、個性を活かせる仕事を見つけることのほうが大きな成果を生む。


Don't try to kill your personality in order to get a good social and economic job.


社会的・経済的に良い仕事に就こうとして、自分の個性を殺すような真似はしないようにしよう。


You have unique talents, find them and your life will change.


あなたにはあなたにしかない才能が必ずあるのだ、それを見つければ人生は変わる。





What if I were you?   もし私があなただったら・・・


※雑談している時、誰かから相談を受けている時、自分と向き合って悩んでいる時
自分を客観視する時に、自分自身でも使えるパワーフレーズ!!!


******Use English in your daily life 英語を身近に使いましょう


We really appreciate for you.
Thank you for your visiting us.
ご訪問を頂き、心より感謝いたします。
SPACES